Kategorie
 
 
 
Limited Special
Sleva 10 % na vše s kódem BALABIM10
Akce končí za:
 
 
 
 
 

Dorazilo vám poškozené zboží? Informujte nás o tom co nejdříve emailem nebo telefonicky. Poškození stačí doložit fotografií. Reklamaci vyřídíme výměnou, zasláním nového zboží nebo vrácením peněz na bankovní účet. Pokud jde o nefunkční zboží, případně jinou vadu, neváhejte nás kontaktovat a váš případ vyřešíme individuálně. Vadu nám řádně popište do emailu nebo sdělte telefonicky, následně vás budeme informovat ohledně způsobu řešení této reklamace.


Zákaznícky servis

Telefón: 722 600 842
E-mail: info@balabim.cz
Kontaktný formulár


Pokud se přece jen rozhodnete zboží vrátit a zaslat k nám, pošlete jej spolu s vyplněným reklamačním formulářem a dokladem na adresu:

Expandeco - BALABIM
Tř. 3 května 910
763 02 Zlín-Malenovice

Reklamační formulář (vložte jej do balíku)


Reklamační pořádek

1. Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Hlavně prodávající zodpovídá kupujícímu, že v čase, když kupující zboží převzal:
• má zboží vlastnosti, které si strany dohodli, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával vzhledem na charakter zboží a na základě reklamy nimi vykonávané,
• se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží stejného druhu běžně používá,
• zboží zodpovídá kvalitou nebo provedením domluveného vzorku nebo předlohy, pokud byla jakost nebo provedení určené podle dohodnutého vzorku nebo předlohy,
• je zboží v zodpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Kupující je oprávněný uplatnit právo za vady, které se vyskytnou u spotřebního zboží v čase dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

3. Pokud je na prodávaném zboží, na jeho obale, návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedená doba, po kterou je možné zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé na použití na obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta na uplatnění práv z chybného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující chybné zboží užívat.

4. Ustanovení uvedené v předcházejícím odseku obchodních podmínek se neuplatní u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena dohodnuta, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu zodpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží měl při převzetí kupujícím, nebo pokud to vyplývá z povahy zboží. Právo z chybného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, nebo pokud vadu sám kupující způsobil

5. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat výměnu za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.

6. Kupující má právo odstoupit od smlouvy, pokud má zboží podstatnou vadu, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě nebo při větším počtu chyb zboží.

7. Podstatné je také porušení kupní smlouvy, o kterém strana porušující smlouvu už při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

8. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, zda jde o vadu odstranitelnou nebo neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

9. Pokud se vyskytl případ odstranitelná vada po opravě opakovaně (většinou třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet chyb (zpravidla nejméně tři chyby současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy.

10. Při uplatnění reklamace je kupující povinný prodávajícímu oznámit, jaké právo si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li si kupující svoje právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.

11. Pokud není oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výšce.

12. Pokud prodávající prokáže, že kupující před převzetím o chybě zboží věděl nebo ji sám způsobil, není prodávající povinný nároku kupujícího vyhovět.

13. Kupující nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží zlevněné.

14. Prodávající je povinný přijat reklamaci v kterékoliv provozovně, v které je přijatí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinný kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vybavení reklamace kupující požaduje, jako i potvrzení o datu a způsobu vybavení reklamace, včetně potvrzení o vykonání opravy a čase jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

15. Prodávající nebo ním pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, v složitých případech do třech pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku nebo služby potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinný vybavit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Lhůta na vybavení reklamace začíná plynout dnem následujícím po dni, kdy byla reklamace uplatněna. Po uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit.  Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z chybného plnění)prodávajícímu.

16. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

17. Právo z chybného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, nebo pokud kupující vadu sám způsobil.

18. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniknutých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit v lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat.

19. Volbu způsobu reklamace má kupující.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze